Wystarczy, że w ciągu 14 dni od stwierdzenia niezgodności towaru z umową skontaktujesz się z nami, a my zajmiemy się resztą!
E-mail: info@vivalavida.com.pl
Poniżej znajdziesz szczegółowe zasady zwrotów oraz reklamacji
Zwroty
Kupujący, będący konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest skuteczne, gdy zostało wysłane przed upływem tego terminu mailowo na adres: info@vivalavida.com.pl.
Kupujący wysyła zwracany towar w stanie niezmienionym (nieuszkodzonym, nie noszącym śladów użytkowania, w opakowaniu fabrycznym, w folii) w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy WYŁĄCZNIE na adres: Viva la vida Marlena Michalak, ul. Janowska 18, ul Janowska 18, 81-017 Gdynia.
Aby zwrot był możliwy, konieczne jest dołączenie do zwracanego towaru ORYGINAŁU dowodu zakupu (paragon lub faktura).
Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu oraz zwracanego towaru.
Przykładowy formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ.
Reklamacja
Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Reklamacja w przypadku e-booków możliwa jest tylko przed użyciem przez Klienta linku umożliwiającego pobranie towaru.
Na inne produkty – szkolenia, konferencje, mastermindy, webinary, nagrania, kursy itp. – obowiązują zasady zwrotu i reklamacji opisane w REGULAMINIE na stronie.
Warunki reklamacji reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Do uszkodzonego produktu należy dołączyć opis przyczyny reklamacji oraz ORYGINAŁ dowodu zakupu.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem, opisu przyczyny reklamacji. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwracany jest koszt wysyłki towaru.
Reklamowany towar wysyłany na koszt Sprzedającego nie jest przyjmowany, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.