Nasza oferta
kurs hiszpańskiego dla dorosłych
U nas, dorośli od poziomu początkującego A1 do poziomu B1, uczą się w oparciu o metodę naturalną, na bazie podręcznika Arcoíris. Jest to wspaniała i bardzo przemyślana metoda, która koncentruje się przede wszystkim na aspekcie komunikacji. Wiemy jak istotne jest osłuchanie językowe i ile niesie za sobą korzyści, dlatego już od pierwszych zajęć mówimy w języku hiszpańskim. Jednak bez wątpienia naszym głównym priorytetem jest, aby każdy podczas spotkań czuł się swobodnie, wychodził z uczuciem pożytecznie, a zarazem przyjemnie spędzonego czasu, a do tego z chęcią przychodził na kolejne zajęcia.
Nasi uczniowie o nas
Referencje
Jeśli masz ochotę porozmawiać w języku hiszpańskim, zapraszamy na organizowane przez nas wydarzenia i konwersacje, które pozwolą Tobie poczuć klimat małej Hiszpanii, wykorzystać zdobyte umiejętności językowe w praktyce oraz poznać innych pasjonatów języka hiszpańskiego.
poprzez metodę małych kroków i pomoże zwizualizować Twoje postępy w nauce.
Dlaczego Arcoíris:
- Podręcznik unika skomplikowanych i złożonych wyjaśnień gramatycznych, koncentrując się na praktycznych umiejętnościach posługiwania się językiem.
- Zastosowana metoda spirali, pozwala nieustannie powtarzać i wykorzystywać raz poznany materiału w późniejszych lekcjach, a tym ułatwia zapamiętywanie nie tylko słów, ale i całych struktur i słów.
- Podczas zajęć poznajemy wiele ciekawostek związanych z kulturą Hiszpanii oraz krajów hiszpańskojęzycznych, dzięki czemu poszerzamy nasze horyzonty nie tylko językowe.
- Mamy dostęp do wielu materiałów dodatkowych, które są spójne z poznanym materiałem i pozwalają przećwiczyć poznane zagadnienia (zeszyt ćwiczeń w formie pdf, bezpłatny dostęp do fiszkoteki czy do minilekcji).
Na poziomach bardziej zaawansowanych, wykorzystywane są przeróżne materiały wizualne, fragmenty książek, artykułów czy nagrania video. Przebieg zajęć dostosowany jest do potrzeb kursantów i wspólnie ustalany podczas pierwszych zajęć. Zazwyczaj proponujemy podręcznik jako bazę, która ma służyć przede wszystkim zorganizowaniu wiedzy, natomiast ostateczna decyzja należy do kursanta i zależy od jego preferencji.